26 d’oct. 2009

26 i 27 d'octubre

Vaig al GLOBAL ECO-FORUM a Barcelona que té el nom "La Transición hacia la Sostenibilidad" www.global-ecoforum.org
Lloc: en la Torre Agbar... el lloc impressionant... tot disseny... potser molt de façana... molt car el fòrum si és que pensaven que hi haurien persones del poble... el poble no té peles per anar a fòrums elitistes... la veritat és que vaig tenir la sensació d'haver perdut el temps... de tres sessions només em vaig assabentar d'una ja que les altres eren totalment en anglés i sense aparells de traducció simultània...



FATAL! una presa de pèl... és que estem obligats a saber entendre i parlar anglés? i perquè no xinès o àrab??? em sembla una falta de respecte a la gent i a Catalunya, senyors que estem a Catalunya... bé, si haguéssin parlat amb castellà/espanyol no em queixaria... i el fet és que pretenien parlar de coses com la Transició vers la Sostenibilitat, i és que les persones de carrer no hi tenen res a dir? són coses dels tècnics? per favor... on anem?

dia 27... reflexiono, potser he estat massa brusc en fer aquestes valoracions... potser va ser la meva percepció... no crec que sigui tant "fatal"... però per si a cas no vaig avui a la segona jornada. Sento si he tocat la fibra d'algú.

Acabo el mes acatarrat... però amb les idees, em sembla, que més clares... (i la xolocata espessa) :)

_________________________________________________________