14 de març 2010

dia 14 - visita als horts de can Martí (al nostre poble)

Una convocatòria molt interessant: tres productors ecològics+artesans+locals (o molt propers) ens conviden a una exposició i degustació dels seus productes:

- Verdures ecològiques de Cal Tupi
- Mel, espelmes de cera, propolis, etc...del Dani
- Cerveses artesanals de La Font del Diable
- Oli  d'oliva del Camp de la Sort
- Pa de Can Pipirimosca
Fantàstica la trobada, unes 40 persones, molta gent de fòra (Barcelona, Castelldefels, Tarragona, etc.). Explicacions magistrals de com elaboren els productes.
Degustació dels productes... de moment encara no es poden comprar amb turutes però potser aviat... hi havia el Roger, un dels impulsors de la moneda Eco de Tarragona... és un xicot fantàstic pels seus coneixements i conviccions... està elaborant una guia de productors ecològics locals del tarragonés a la vegada que els ofereix intercanviar amb Ecos... el Roger serà el "conferenciant" de la propera trobada del dijous dia 25 de març...


Les dades de l'acte:

El dia Domingo 14 de Marzo se hara una jornada de puertas abiertas en Can Martí.
Se trata de un huerto ecologico aqui en Vilanova i la Geltrú, donde se podra visitar las instalaciones, huerto propiamente, gallinero, conejos etc...etc...
La jornada de puertas abiertas trata de acercar a los residentes del pueblo asi como a los de fuera, la forma de trabajar de algunos productores de la zona.
Se explican procesos de trabajo, formas de estos, materiales utilizados, asi como conceptos basicos de lo que se produce.
Asi mismo, habra una pequeña degustacion de los productos a tratar en este caso.
Creo que es un buen dia para acercarse a ver la manera de trabajar de distintos productores locales, asi como a poder probar algunas de sus cosas y poder adquirir productos de cercania hechos por las  personas presentes.
Los niños tambien estan invitados!!
El precio es 3 euros por persona, niños gratis, y sera destinado a el pago de la infraestructura destinada a las charlas.

En esta oportunidad los productos que se trataran son:

- Verduras ecologicas de Cal Tupi
- Miel, velas de cera, propolis, etc...de Dani
- Cervezas artesanales de La Font del Diable
- Aceite  de oliva de Camp de la Sort
- Pan de Can Pipirimosca

Un saludo para todos.
Lugar: Can Marti, C/ masia d'en cabanyes nº 4 (es el primer porton entrando por la ronda iberica sobre mano derecha)
les adjunto el mapa del lugar para poder llegar
en cualquier caso, les dejo mi telefono por cualquier duda.
675512390