5 d’ag. 2005

Els meus llibres...

El 1999 vaig escriure el meu primer llibre:


 SISTEMA OPERATIU PERSONAL (versió 2000) "nou mesos per a tornar a néixer". quan el vaig acabar me’l vaig llegir jo i em vaig proposar "tornar a néixer", va ser com si em canviés el meu Sistema Operatiu. 
                                
   
  

El 2004 vaig escriure el segon llibre:  PORTES v2 per un Món Nou en Pau. Vol donar pistes per a tothom... quines son les portes que hem d’obrir i quines les que hem de tancar per tal de tenir un Món Nou en Pau. Actualment (2008) n'he fet una revisió que l'he titulat: PORTES v2 d'un món divers, sostenible i pacífic  
         
El 2005 acabava el tercer llibre:  DESFER EL GRAN EMBOLIC (v.1).  Ens presenta de quina manera podem posar en marxa aquests canvis i quines son les actituds bàsiques per desencallar aquest Gran Embolic que entre tots mantenim.  
   
   
Aquesta "trilogia de llibres per canviar el Món" ens convida a tots a participar en dissenyar i a instal·lar un nou “Sistema Operatiu Global” en el Planeta, començant pel de cadascú. Aquest projecte és el que ja fa molts anys que va creixent i que es diu Arbre de la Paués la base dels continguts de les meves cançons. 
___________________________________